Mehmet Ali Arslan Hayranlarına

bugün ardahan gazetesinde yayınlanan bir haber beni hem mutlu etti hemde duygulandırdı ardahanlı bir hemşehrimiz beni görmek için bir sürü yol denemiş ama adminlerimizde olumsuz cevap almıştır en sonunda beni mahkemeye verme kararı almıştır amacı mahkemeye çıkıp yüz yüze gelmemiz imiş bir kaç tanede yalan atmış işte mahkeme oluşması için bu güzel kardeşime sesleniyorum mahkemeye gerek yok mehmet ali arslan abiniz hemşehriniz senede 3 büyük etkinlik yapıyor ardahan festivali ardahanın kurtuluşu kars ve cumhuriyet kurtuluşu bu etkinliklerde halkımızla buluşuyoruz halktan o kadarda uzak değiliz halkın içindeyiz doğrudur derneklere siyasilere biraz uzağız ama ben hep halkın içindeyim yaptığımız toplu etkinliklerde zaten hep iç içeyiz ucuz haber malzemesi olmaya gerek yok


www.mehmetaliarslan.name.tr