Kendisini Yok Sayanı Ben Var Sayamam

evet sevgili arkadaslar herkese hayırlı pazarlar diliyorum ardahanlı arkadasların bilgisine rica ederim. ardahanın kurtuluş kutlamasını yaparak baslatığımız bireysel ardahanlılar buluşmalarına 21 nisan tarihinde devam edeceğiz. yaza doğru festival etkinliklerimizde var. dernekler ve siyasi partilerden bağımsuz olarak gücünü sadece halktan alan mehmet ali arslan kardeşinizin 1 ay önce istanbul sarıyerde gerçekleştirdği ardahanın kurtuluş gecesinden sonra talepler üzerine bir gece daha yapma kararı almıştım nitekim o gecemizin tarihi ve yeri beli oldu 21 nisan cuma günü saat 19:00'da istanbul şişli öğretmenevinde ardahan stk yöneticilerini dernek yöneticilerini siyasetçilerini ve sanatkarlarını buluşturuyoruz defter kalemlerim hazır hafta içinde ardahan için yolarda olacağız tanıdığım kişilere ulaşıp biletlerini teslim edecem benle arkadas olmuyan veya internet kulanmıyan hemşehrilerimizide bana yönlendirirseniz sevinirim sonuçta dayanışma gecesi olacak güzel bir gece olacak.. ardahanın kurtuluşunu yaparak tarihi bir güne imza atık neydi o tarih dünya genelinde resmi kutlama organize eden ilk şahıs ünvanını kazandık. hamdolsun 21 nisanda yine bir ilke imza atıyoruz bu sefer istanbulda ilk kez ardahan stk dernek temsilcilerini siyatçiilerini ve sanatkarlarını buluşturuyoruz buda bir ilk olacak çünkü karma bir sey olacak herkes gelip kurumunu ve kendisini termsil edecek bizde kutuplaşma yok herkesi davet ediyoruz ha kendini yok sayanıda var sayamam kimse kusura bakmasın bütün adminlere talimatımda bu yöndedir herlkese şimdilik saygı sevgilerimi iletiyorum birlikte güç doğar o birliğide sadece ben sağlıyorum buyrun gelin

www.mehmetaliarslan.name.tr