istanbul şişli öğretmen evi - Ardahanlılar Gecesi


iyi geceler arkadaslar evet dün söylemiştim ardahanlılar gecemiz 21 nisan cuma günü akşamı. istanbul şişli öğretmenevinde yapılacak.mekana gitim ordaki abla kardeşlerde yardımcı oldular zaten çoğu beni tanıyormuş ardahanın kurtuluş kutlamalarını sizmi yapıyorsunuz diye sordularda. yes dedim. sözleşmemizi yaptık mekan çok güzel manzarası süper izmirde talep var ordada gece düşünüyoruz ona bakıyorum bu sene izmire sözümüz var ankara bursa kocaeli seneye inşalah malum yaza doğru festivallerimiz var zaman yok bu sene ama seneye söz her yere gideceğiz karslı dostlarada sözüm var onlarda biraz sabırlı olsun ki karsıda ilk internette yayınlıyan benim halada tanıtımını yapıyorum karsı ardahanda ayırmam beni onla bunla karıştırmayınız. 21 nisan öğretmen evinde yapacağımız ardahanlılar gecesinin biletleri 1 hafta içinde hazır olacak bu gecemiz kısıtlıdır genelde siyasetçiler işadamları stk ve dernek yöneticilerine yönelik olacak. biletlerimizde sınırlıdır memur ve sanatkarlardan 100 lira alacağız zaten mastafımız kişi basını 100 tlyi aşıyor olsun sıkıntı yok sponsorlu biletlerden açığı kapatacağız amacım bütün değerlerimiz buluşsun siyastçi işadamı dernek ve stk temsilcilerimizin biletleri sponsorlu bilet olacak ve kişiye göre kuruma göre bilet kesecem amacımız beli amacım yine bir ilke imza atmak ve hemşehrilerimizin buluşmasıdır. ilk sefer ardahan dernekleri siyasileri işadamları ve sanatkarları bir arada olacak herkesi kucaklıyacağız herkese ulaşmaya çalışacağız


www.mehmetaliarslan.name.tr