Sanatçılar

evet gelelim sanatçı arkadaslara arkadaslar yapacağım 23 şubat gecesi halk adına yapılmaktadır. bu halkın tarafsız bağımsız tek sesi  mehmet ali arslandır yüzlerce ardahanlı sanatçı arkadas var hepsine tek tek yazamıyorum herseyimiz ortada gizli saklı birseyimiz yok yapacağımız gecede sahne almak istiyen ardahanlı sanatçılar bana özelden mesaj alabilir siz benden birsey istemeyin bende sizden.birsey istemiyorum 1 klip çekiyorsunuz bin 2 bin lira tvye verip yayınlatıyorsunuz en fazla bin kişi izliyor gecemizden
söylüyeceğimiz bir türkü şarkınız milyonlarca kişiye ulaşacak bütün 24 şubatta programı olmuyan bütün ardahanlı sanatçılar bana özelden yazabilr. hepiniz baştacısınız bende ayrım yok derneklerle falan karıştırmayın beni  hepiniz benim sanatçımsınız halkımızın sanatçılarısınız.hepinize çağrım var sonra darılmak küsmek yok onu söylim -- BU ARADA GECEMİZDE HAVAFİEK VE SİS BOMBASI PATLATMAK İSTİYORUM.  3-4 MİLYARLIK HAVA FİŞEK VE SİS BOMBASI ALINACAK BU KONUDA SPONSOR OLABİLECEK YÜREKLİ BİR İŞADAMI BENLE İLETİŞİME GEÇEBİLİR

www.mehmetaliarslan.name.tr