ATIĞIM ADIM BENİM İÇİN VE MEMLEKET SEVDALILARI İÇİN BÜYÜK BİR ADIMDIR


evet sevgili arkadaslar ardahan türkiye ve dünyada bir ilke daha imza atıyoruz . memleketim ardahanın   kurtuluş gününü organize edip hemşehrilerimle birlikte kutluyacam
dünya genelinde kurtuluş kutlamaları kurumlar tarafından yapılır.  şahıs olarak ilk kez tarafımdan yapılan bir kurtuluş kutlaması organizasyonudur. bu şeref te bana nasip oldu ee ardahanlıyız biraz farklılığımız olsun demi trabzonlu diyarbakırlı urfalı samsunlu edirneli arkadaslar canlar...  Türkiyede şuan bazı memleketlerin kurtuluş günlerini kurumlar organize ederken bazı memleketlerinin ise kurtuluş kutlamaları yapılmıyor.  ATIĞIM ADIM BENİM İÇİN  VE MEMLEKET SEVDALILARI İÇİN BÜYÜK BİR ADIMDIR  bu sadece ardahan için değil tüm türkiye ve dünya için geçerlidir.. görüyoruz işte şahıslarda resmi işler yapabiliyormuş
devamı yapacağımız kutlamadan sonra



www.mehmetaliarslan.name.tr