TELEVİZYON

sim canlar bazı arkadaslar ara sıra internet sitemden bana mesaj atıyor mehmet ali bey uyduda yayın yapan şu kanal sizinmi bu kanal  sizinmi? diye hayır arkadaslar  uyduda yayın yapan kanalım yok.benim televizyon yayını yapan kanallarım internettedir genelde youtubede kanal kuruyorum hem kulanışlı hem çok izleniyor hemde maliyeti düşük bir ara bir arkadasla beraber uydudan frekans alacaktık işime gelmedi uydudan bir tv kanalı açmak 100 - 200 bin dolardan baslıyor şimdi uydudan binlerce kanal var adam çikolata fabrikasına bile kanal kurmuş köy dernekleri falan bir çoğu uydudan kanal almış dolaysıyla izleme oranları çok düşük milet karasal yayın yapan kanalları bile izlemiyor. ancak böyle televole melevole  maçları falan izliyoruz o yüzden sosyal medyaya yöneldim. internette yayın yapan tv kanallarımız televizyondanda izleniyor hemde hd kalitesinde sosyal medyada devam edecem. uydudan kanal almayı düşünmüyorum.. her türlü görüş ve önerilerinizi resmi internet sitem olan www.mehmetaliarslan.com.tr adresimden bana yazabilirsiniz saygı sevgi ve hürmetlerimle MEHMET ALİ ARSLAN M@@




www.mehmetaliarslan.name.tr